EMB Test - Praktijk CH

Praktijk voor Natuurgeneeskunde
Voor meer informatie of  het maken van een afspraak:    06-55724538  of   info@praktijkch.nl
Voor meer info:
Ga naar de inhoud

Energetisch Morfologische Bloedtest

• Voel jij je al tijden niet helemaal fit?
  • Slaap je slecht?
  • Heb je last van je darmen of een onrustige huid?
  • (vage) klachten, maar kun je er de vinger niet op leggen?
  • Of ben je gewoon benieuwd naar een algehele check up?

"Laat je dan meten met een Energetische Morfologische Bloedtest(EMB), waarbij we verschillende verstoringen aan het licht kunnen brengen"

Meten is weten!
Een afspraak maken???  stel je vraag
06-55724538 of mail naar  info@praktijkch.nl

Met een EMB test wordt er holistisch naar het bloed gekeken. Hierbij kijken we naar het bloed als geheel, naar de mens in zijn/haar geheel. Hierdoor kunnen er veel meer verstoringen en belastingen worden aangetoond, zowel preklinische(voorafgaand aan een ziekte) als energetische belastingen! Dit maakt een EMB een zeer waardevolle test. De test kan ook een aanvulling op een natuurgeneeskundig Consult zijn.

Wat zijn de voordelen van de EMB test?

• De test geeft snel en veel informatie omtrent de status van jouw gezondheid en aanwezige gezondheidsproblemen
  • De behandeling is vaak efficiënter en kan in vele gevallen verkort worden
  • De test voorziet in een leefstijladvies, een voedingsadvies en een suppletieadvies
  • De test is veel goedkoper dan normaal via laboratoriumonderzoek zou moeten worden betaald

Wat is een Energetisch Morfologische Bloedtest?

Ons bloed bevat allerlei zeer waardevolle informatie, die zo’n 7000 keer per dag via ons vasculaire systeem van ons lichaam rondgepompt wordt. Van orgaan tot orgaan, van cel tot cel. Stoffen als onder andere zuurstof, vitamines, mineralen en afvalstoffen worden vervoerd en op de juiste plekken afgegeven. Van je haarwortels tot aan je vingernagels, je bloed komt vrijwel overal.

De EMB maakt het mogelijk om met een paar druppels bloed uit je vinger uitgebreide informatie te krijgen over de toestand van jouw lichaam. Zo kan er worden aangetoond welke voedingstekorten en / of sluimerende ziekteprocessen ten grondslag liggen aan bepaalde klachten.

Enkele meespelende factoren zijn o.a.:

• Vitamine en Minerale status
  • Voedingsintoleranties
  • Vaccinatie belasting
  • Virale belasting, parasietbelasting
  • Leverbelasting
  • Status van de darmen
  • Hormonale verstoring
  • Meridiaan verstoringen

EMB-test is een eenvoudige en voordelige methode om bloed individueel te beoordelen. De uitslag van de EMB test geeft bijzonder veel waardevolle en bruikbare informatie over meridiaan- en pathologische verstoringen van je lichaam.

De EMB-test maakt op grafische wijze inzichtelijk welke voedingstekorten, energetische verstoringen/belastingen ten grondslag kunnen liggen aan jouw klachten.
Een EMB-test geeft diagnoses, die in de reguliere zorg ook onderzocht worden. Informatie als bloedarmoede, ijzertekort, schildklierafwijkingen, auto-immuunziekten en bepaalde infecties bijvoorbeeld. Daarnaast kan met de uitslag van een EMB-test veel symptomen en klachten verklaard worden, die in de reguliere zorg niet naar boven komen en/of niet te behandelen zijn.

Wat betekent energetisch?

Het hele universum hangt aan elkaar door trillingen of frequenties. Dit betekent dat iedere stof, ieder lichaam en alle onderdelen daarvan een eigen specifieke frequentie of frequentiebereik hebben. Als duidelijk is welk onderdeel welke frequentie of frequentiebereik uitstraalt, kun je dit zichtbaar maken, met behulp van verschillende apparatuur.
De Energetisch Morfologische Bloedtest bestaat uit het analyseren en meten van reguliere waarden (met wat relevante toevoegingen) en van energetische waarden.

Hoe verloopt een bloedtest?

De test wordt uitgevoerd met een prikpen. Enkele druppels bloed die uit je vinger komen worden met behulp van een  klein pipetje in een buisje opgevangen. Een paar bloeddruppels worden op een glaasje verzameld. Gezamenlijk worden het buisje en het glaasje naar het laboratorium gestuurd.
De uitslagen is meestal met 2 weken binnen en zowel energetisch als morfologisch gevalideerd. In een volgend consult bespreken we de uitslag van het bloedonderzoek. Dit dient als leidraad voor adviezen, interpretatie en het behandelplan.
Een natuurgeneeskundig consult kan met de bloedtest gecombineerd worden. Tijdens een vervolgconsult van een half uur, wordt de uitslag besproken. Oorzaken en gevolgen van tekorten en/of verstoringen worden duidelijk uitgelegd. Mogelijke behandel-en/of suppletiemogelijkheden bespreek ik met je en worden dan in een behandelplan opgesteld.

Wat wordt o.a. getest met de Energetisch Morflogische Bloedtest?

• Darmverstoring
  • Vrije radicalen belasting
  • Allergenen
  • Leverbelasting
  • Bio absorptie problemen (absorptie van nutriënten)
  • Chemische belasting
  • Verteringsproblemen
  • Schimmelbelasting
  • Geopatische stress of stralingsbelasting (als mens gevoelig kunnen zijn voor inwerkingen en trillingen uit onze omgeving, die onze gezondheid negatief beïnvloeden.)
  • Mentale of emotionele stress
  • Oxidatieve stress
  • Hormonale verstoringen
  • Lyme belasting